DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA!
Co miesiąc: inspirujące treści, promocje tylko dla czytających ;) i nasz autorski "Elementarz karmienia piersią".
REKLAMACJA, WYMIANA, ZWROT

Reklamacja

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, możesz odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z nami pod numerem telefonu: (+48) 530 014 961.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wadliwy Towar zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a gdy nie będzie to możliwe, Sklep zaoferuje Ci inne dostępne u siebie Towary albo zwróci równowartość ceny Towaru przelewem bankowym w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca koszty przesyłki towaru. Gdy reklamacja jest nieuzasadniona, koszty przesyłki pokrywa Klient.
  5. Zwracany Towar musi znajdować się w stanie niezmienionym i być kompletny. Powinien być opakowany w sposób zabezpieczający przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Do zwracanego Towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu.
  6. Procedura reklamacyjna dotyczy ponadto usług świadczonych drogą elektroniczną. Reklamacje na te usługi można składać również na adres e-mail: reklamacje@karmiecie.pl . 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@karmiecie.pl lub reklamacje@karmiecie.pl lub telefonicznie: (+48) 530 014 961. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot i wymiana produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu - do odesłania go do siedziby sklepu Karmię Cię bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić nam produkt, najlepiej na początku skontaktuj się z nami sklep@karmiecie.pl - będziemy wtedy mogli szybko potwierdzić możliwość wymiany lub ustalić najwygodniejszą formę odesłania towaru. 

 

Odstąpienie od umowy przebiega według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 

Możesz, lecz nie musisz, skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który znajdziesz tu.

 

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

do góry
Facebook Instagram
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl